zsuzsi81 2014.07.10. 14:55

Alapdarab bolt

Sziasztok,

tegnap a Dohány utcában jártam és felfedeztem a zsinagógához közel egy fantasztikus boltot, az Alapdarabot. Rettentő hangulatos és elképesztő ruhák vannak benne, a kiszolgálás meg 10 pontos (az eladó hölgy nővére a tervező)!

Mint megtudtam idén februárban nyitottak, mint gyerekruha bolt, de ez az irány nem nagyon ment, ezért csakhamar váltottak és kismama ruhákat készítettek, majd ebből forrta ki magát a mostani árukészlet, irányvonal, amely már se nem babaruha, se nem kismama ruha.

A stílust talán úgy lehet a legjobban megfogalmazni, hogy ruhák, sportosan elegáns nőknek! (100%-ban magyar márka)

Az biztos, hogy bennem törzsvevőre akadtak, mert szinte mindent megvettem volna tegnap :) (az első két képen, az egyik tegnap vásárolt ruha látható, ma már hárman dicsértek meg benne! a képek minősége nem tőljó, nézzétek el nekem.)

https://www.facebook.com/alapdarab

DSC_0102.jpg

DSC_0101.jpg

DSC_0115.jpg

alapdarab.jpg

alapdarab 2.jpg

alapdarab 3.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vogueornothing.blog.hu/api/trackback/id/tr146497085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása